Tablica magnetyczna na ścianę DIY - jeśli na lodówce już brakuje miejsca, albo nieporęcznie jest do niej sięgać po przyprawy, można zrobić sobie swoje samodzielnie miejsce.
Jak zrobić tablicę magnetyczną? - wystarczy metalowa pokrywka od pudełka np.po ciastkach, czekoladkach itp., kawałek starego prześcieradła (materiał daje ciekawą fakturę), klej (Wikol), farba akrylowa (do drewna i metalu). Najpierw wycięłam materiał przykładając do niego pokrywkę, okleiłam puszkę materiałem, poczekałam aż przeschnie i pomalowałam farbą akrylową i gotowe :) Polecam mocowanie na jedną śrubkę, ale na samym środku, wtedy cała pokrywka dobrze się trzyma.
Można używać do przyczepiania wszystkiego co ma w sobie magnes, a jak nie ma, to można magnes przyczepić od środka (wystarczy przyłożyć, bo przecież tablica jest metalowa)  i wtedy nawet nożyczki można na niej przyczepić, spinacze, szpilki, kolczyki, nawet medale, co tylko przyjdzie Wam do głowy :)










D O Ł Ą C Z   D O  M N I E
https://www.facebook.com/pudelkonichttp://www.pinterest.com/ka0169/
J O I N  M E

0 komentarze:

Prześlij komentarz